Sista tröjsnacket (för nu)

Som ni läsare vet och har märkt så har jag bloggat en hel del om mitt intresse för fotbollströjor på senare tid. Jag har fallit för det här med att bedöma och ranka matchtröjor, vilket ledde till en egen ranking av de matchställ som mina olika lag genom åren har spelat i.

Nu har jag bestämt mig för att runda av tröjbloggandet och för att inte tråka ut icke-fotbollsintresserade (även om det här kanske intresserar mer än mina redogörelser av matcher och liknande) har jag dammat av min gamla fotbollsblogg på den här portalen och lagt de sista inläggen där.

Jag lyckades faktiskt involvera Aftonbladets modeexpert Nina Johansson i inläggen. Hon bedömde och rankade ganska nyligen samtliga Premier League-lags tröjor inför säsongsstarten och tog sig glädjande nog tid att titta på bilderna av mina tröjor och bedöma dem. Hennes kommentarer hittar ni, bland annat tillsammans med mina egna åsikter, i inläggen nedan:


http://alfredsson86.blogg.se/2011/july/dags-att-gora-en-sofie-fahrman.html
- den ursprungliga rankingen med kommentarer


http://glidtackling.blogg.se/2011/september/modeexperten-sager-sitt.html 
- Aftonbladets Nina Johansson kommenterar matchtröjorna som jag har spelat i


http://glidtackling.blogg.se/2011/september/slutord-i-trojbloggandet.html  
- en sista summering




Kommentarer
Postat av: Svempa

Tssöö, varför ingen recension om Ö S K:s !!?? Tssöö

2011-09-30 @ 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0