En speciell 30-årsdag

18 år + ett par månader var hon när vi träffades. Idag har hon fyllt 30. Tjejen som med åren har blivit min fru, bästa vän, stora trygghet och dessutom en fantastisk mamma till tre barn. Den person som utmanar, utvecklar och inspirerar mig mest här i livet. 
 
Tack vare henne - och tillsammans med henne - har jag fått uppleva så mycket i livet de senaste tolv åren. Saker som har utvecklat mig, stärkt mig och gett mig minnen för livet. Vi har kombinerat nytta med nöje, skapat ett liv tillsammans och haft väldigt kul på vägen. Och vi kommer förhoppningsvis ha det länge, länge till. Det finns ingen som skulle kunna ha haft lika stor positiv inverkan på mig och mitt liv som den dagens födelsedagsbarn har haft och fortfarande i allra högsta grad har.

Att ha fått vara en del av just den här personens 30-årsdag och fått uppleva den tillsammans med henne är även det något som jag uppskattar. 
 
Grattis älskling! ❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0