En betydelsefull dag

I tisdags, närmare bestämt den 16/10, var det en speciell dag. En dag då jag tänkte lite extra på två väldigt betydelsefulla, omtänksamma och på alla sätt för mig viktiga kvinnor. Det var nämligen mammas födelsedag och på dagen exakt elva år sedan jag och Karin träffades för första gången. På så sätt kommer det alltid vara en speciell dag, en dag då mina tankar går extra mycket till de två klart mest betydande kvinnorna i mitt liv. De är båda värda långa hyllningstexter. Ja, mer än så egentligen. Det vore snudd på orättvist att med ord försöka förklara deras betydelse för mig. I stället nöjer jag mig, i alla fall den här gången, att konstatera att 16/10 alltid kommer vara en fin och viktig dag på flera olika sätt.
 
 
I tisdags, närmare bestämt den 16/10, var det en speciell dag. En dag då jag tänkte lite extra på två väldigt betydelsefulla, omtänksamma och på alla sätt för mig viktiga kvinnor. Det var nämligen mammas födelsedag och på dagen exakt elva år sedan jag och Karin träffades för första gången. På så sätt kommer det alltid vara en speciell dag, en dag då mina tankar går extra mycket till de två klart mest betydande kvinnorna i mitt liv. De är båda värda långa hyllningstexter, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0