Viktigaste matchen vanns

Ja, nu tog ju Sveriges VM slut i lördags. Synd givetvis, det här laget har som sagt fått mig att känna starkare för Blågult än på mycket länge. Men samtidigt var jag inte allt för besviken när slutsignalen gick i kvartsfinalen mot England. Delvis för att en kvartsfinalplats förmodligen var absolut max av vad man kunde få ut av det här laget, men framför allt för att allsvenskan är igång igen och jag under lördagseftermiddagen var på plats nere i Uppsala för Sirius-MFF.

Lördagens viktigaste match fick i alla fall rätt resultat och jag var riktigt nöjd med dagen, inte minst fotbollsmässigt, när det var dags att stänga butiken och lägga sig och sova.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0