Bröllopsdag #2

Idag är det två år sedan vi sa ja till varandra i utkanten av en grotta, vid en underbar liten  undangömd strand, en varm sommardag utanför Chania på Kreta.

Ett riktigt drömbröllop och en av de överlägset största dagarna i mitt liv.
Vi hade en väldigt fin dag där för två år sedan och det är en dag jag kommer minnas för resten av livet.
 
På de två åren som har gått har vi garanterat utvecklats, och utvecklat varandra, ytterligare.
Vi har både jobbat, varit föräldralediga och fått nya jobb båda två.
Vi har gjort oss hemmastadda här i Hille.
Vi har fått se Theo växa, lära sig en massa saker och bli till en egen, underbar liten individ. 
Och vi har, inte minst, fått se familjen utökas genom en liten härlig tjej vid namn Alva.

Vi hade haft sex fina år tillsammans innan vi tog varandras händer och lovade varandra kärlek där på stranden och vi har haft två oerhört lärorika, glädjande, värmande och minnesvärda år därefter. 
 
Jag har skrivit om det tidigare här i bloggen, men det kan påpekas många gånger om igen och igen: jag är väldigt lyckligt lottad som har Karin. Hon utvecklar, utmanar, inspirerar och stärker mig. Hon är min bästa vän här i livet, hon är den tjej som väckt överlägset flest känslor hos mig och jag ser fram emot att spendera mycket, mycket mer tid med henne framöver. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0