En underbar höst är över

Den här hösten har gått snabbare än någon annan höst känns det som. Möjligtvis med undantag för min första höst som pappaledig, 2014. Dagarna har rusat förbi och risken för att det skulle bli segdraget, som fanns då mycket givetvis går på rutin när man är föräldraledig, visade sig vara minimal. Tvärtom gick det snabbt, hände massa roliga saker och varenda minut kändes värdefull.

Nu har jag varit pappaledig en längre tid först med Theo och senast med Alva. Något jag är väldigt tacksam för. Att få spendera så mycket tid med sina älskade barn, inte minst under en period när de utvecklas enormt mycket och det händer saker hela tiden, är helt ovärderligt. Det är verkligen en tid man skulle rekommendera alla föräldrar och blivande sådana att verkligen värdesätta.

Jag har lärt mig mycket i min roll som pappa, Alva har förhoppningsvis lärt sig ännu mer och vi har fått en fin tid tillsammans alla tre (Theo har ju också varit hemma ganska mycket med oss).


 
 
 
 
 
 
 
Nu väntar förskola för Alva, jobbstart igen för mig och sedan är det fullt fart hela våren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0