Tvåårskalas, föräldrabesök och Högbo

De senaste helgerna har varit fulltecknade med en hel del olika saker på schemat. Vi har bland annat haft tvåårskalas för vår lilla Theo, haft mina föräldrar på besök och gjort ett par utflykter till Högbo för att ta vara på de fina höstdagarna som Gävle faktiskt har bjudit på den senaste tiden.
 



 
 
 




 
 
För en månad sedan fyllde Theo två och det var förstås något att fira. Det blev en bra dag med sopplunch, våfflor, roliga och sköna gäster och en hel hög med presenter till en nöjd son (som dock var allra gladast över att leka i sandlådan hemma hos mormor där vi hade kalaset). Hursomhelst, några trevliga timmar blev det med bra folk och vi kan vara extremt tacksamma över all hjälp vi fick från nära och kära. 



Stolt pappa taggad för sonens tvåårsdag :)
 
Efter det har helgerna inneburit flera Högbobesök. Promenader, gott ätande och lek har stått på programmet. Vi har varit där själva jag och Karin och när mina föräldrar var uppe på besök passade vi på att ta med de två dit för första gången. Det är ju verkligen ett guldkorn Högbo, grymt fint och skön miljö som erbjuder besökarna väldigt mycket. 

 




 
 
Att mamma och pappa var här var roligt. Det är så kul för mig att se dem med våra barn och det värmer enormt när barnen visar sån glädje när de får träffa farmor och farmor. 
 
Nu dyker nog snart farmor upp här igen samtidigt som det rullar på, vecka för vecka, med i princip samma rutiner. Jobb kombinerat ett pusslande för att kunna ta tillvara tiden med familjen så mycket det bara går men också hinna med sånt som måste göras. Det funkar, jag tycker att vi gör det bra, men givetvis är tiden knapp ibland. Dock gör vi det bästa av den, utan tvekan. Och det är så värt det! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0