Peak och påskhelgsplaner

Efter att ha sett mitt kära MFF i Hudiksvall för ett par veckor sedan ser jag nu fram emot annandag påsk något enormt. Då väntar den allsvenska premiären uppe i Sundsvall och dit tänker jag givetvis åka. Jag har aldrig bevittnat en allsvensk premiär på bortaplan så det blir lite speciellt. Gott också att se MFF live igen, något som det tyvärr inte kommer bli möjlighet att göra så ofta under säsongen.

Hela påskhelgen känns på förhand lockande då vi ska till Tallinn jag, Karin, Theo och mamma innan det är dags för allsvensk premiär. Skärtorsdagen till och med påskdagen blir det kryssning till Tallinn och en natt där. Senast vi besökte den staden väntade vi Theo och fick mersmak av Tallinn i sig. En fin stad med en hel del att se ändå. Inte världens metropol kanske men klart värt några dagars besök.

. . . . . . . . . . . . .

Tacokväll med eleverna i kväll
och därefter en helg som mestadels ska handla om att koppla av och få lite tid tillsammans bara vi tre där hemma - roliga och sköna dagar just nu.

. . . . . . . . . . . . .

Senaste klädinköpet:

 
Måste säga att jag är nöjd med spontanköpet av den här. Dyr men löjligt skön.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0