Det var dags att bli förbannad igen

Ja, det har varit en hel del onödigt tjafs och missnöje runt MFF senaste tiden. I takt med att resultaten inte har varit nog bra har också gnället startat, inte minst via nätet, och nivån på kritiken har blivit allt lägre. Fokus har också lagts på fel saker, exempelvis på att tjafsa de olika supportergrupperna emellan som effekt av en protest en av grupperna hade riktad mot klubbledningen för att MFF stängt av vissa supportrar. 
 
Jag är själv delvis kritisk till MFF:s spel i år och förstås inte alls nöjd med läget i Allsvenskan, men jag har så oerhört svårt för när nivån sjunker hos oss fans och allt vad konsruktiv kritik och stöd i motgång heter snudd på försvinner. Då blir jag både förbannad och besviken, något som jag ganska tydligt uttryckte så här på MFF:s Svenska Fans-forum för någon vecka sedan. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0