Lite av varje kan man säga

Det mesta har rullat på utan några konstigheter senaste veckorna. Jobbet går bra, jag trivs som jag tidigare har påpekat och det tjatar jag gärna om gång efter gång här, samtidigt som helgerna i hög utsträckning har spenderats med familjen. Förra helgen var det kalas ute i Skutskär för bland en trio i form av svärfar, Karins ena kusin samt hennes farmor och nu senast roade jag mig med att storstäda i lördags för att sedan lägga en del av söndagen på promenad och lunch i Hemlingby.
 
Nu kommande helg, eller rättare sagt redan på torsdag, dyker mamma upp på besök här och nästa vecka är det sportlov. Visserligen ska jag jobba hemifrån ett par dagar, men en lugnare vecka än vanligt (även om jag knappast gnäller över vardagslunken ändå just nu) blir det hursomhelst.

. . . . . . . . . . . .
 

Det gäller att ha rätt kläder på jobbet!

 
Uppfräschning av garderoben. Dock måste några par chinos in också inom kort.
 

Grymt trevligt grabbhäng hos Marcos förra lördagen. Det trots Milantorsk mot Juventus.
 
 
Vuxna män gör saker tillsammans, som att ta över barnens leksaker när det är kalas och få känna den smått euforiska glädjen över att köra radiostyrda bilar igen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0