MFF-tyckande och en underbar 1-0-seger

I många år har jag följt med i allt som skrivs på Himmelriket, MFF:s forum på svenskafans.com. Däremot har jag sällan skrivit själv. På senare tid har jag dock klivit fram och börjat delta i diskussionerna mer aktivt. Efter helgens derby skrev jag ett längre inlägg om diskussionerna som uppstått kring supporterskapet till MFF, efter att många ansett att stämningen och trycket på läktarna varit för dåligt mot Helsingborg. Själv blir jag riktigt less när folk börjar jämföra sig och sitt supporterskap med andra och allt tenderar att landa på en riktig sandelådenivå. Att döma av antalet "gilla" var det många som höll med (kan återigen poängtera att jag aldrig jagar "gilla-klick", men det är roligt om folk instämmer:
 
Igår passade jag på att skriva av mig lite igen efter den oerhört sköna 1-0-seger borta mot Halmstads BK. Många var förstås nöjda och positiva likt mig - även om spelet efter paus var långt ifrån bra så var det en mycket skön krigarseger och viktig poäng som togs - men det fanns samtidigt ett antal som gnällde. Helt obegripligt, enligt mig (och många andra):
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0