Värdefulla år

Stort att vara pappaledig förstås men en annan stor händelse som inte fått någon uppmärksamhet här i bloggen förrän nu (dock fick den som tur var mer uppmärksamhet av mig i "verkligheten") är Karins och min förlovningsdag. 2/5 firade vi 5.5 år som par och fyra år som förlovade. Det känns förstås både stort och bra.


Tack vare Karin har jag utvecklats något enormt som person under den här tiden. Jag har fått upp ögonen för så mycket som jag garanterat inte hade fått utan henne. Dessutom har det alltid varit en stor, stor trygghet att ha Karin i mitt liv. En trygghet som jag förstås inte får ta för given, men som finns där varje dag som vi är tillsammans och som är helt fantastisk att få känna.

Så mycket som de åren har gett, så många erfarenheter, så många äventyr (Zanzibar, Jamaica för att nämna några) och så mycket glädje som de åren har fört med sig - ovärderligt och svårt att beskriva med ord, de räcker inte till helt enkelt.  Jag kan bara konstatera att jag är väldigt lyckligt lottad :)

Om några månader är vi dessutom inte "bara" förlovade utan man och fru. Snart dags att på allvar inleda nedräkningen till Kretaresan där vi gifter oss den andra september. Ytterligare något som blir stort, oerhört stort.

 
Mina värdefulla älsklingar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0