Värdefulla tillfällen som hamnat i bloggskugga

Bloggen är som sagt igång trots en hel del viloperioder. Mycket som normalt sett (det vill säga om tid funnits) hade fått ett antal rader här har nästan fallit i glömska, men nu är det dags att återuppleva lite av det som varit sedan slutet av 2013.

Det som har hänt hittills det här året men inte fått något uppmärksamhet här (kort sammanfattat) är att vi inledde det med några sköna dagar hemma i Småland, har fortsatt med flera roliga familjehelger bland annat inkluderat babysim och dessutom är jobbet förstås i full gång. Ständigt fullt upp och slitsamt ibland, men samtidigt utvecklande och med ett så sjukt givande familjeliv som väntar på mig där hemma varje dag samt som förgyller helgerna ska man verkligen inte klaga.

Hemma i Småland över nyår var det helt perfekt. Bortsett att jag var sjuk ett par dagar och missade några roliga återföreningar förstås. Att se mamma och pappamed Theo var oerhört stort. Visserligen var det ju inte första gången, de var här i höstas med, men att få ha med junior ner till mitt gamla barndomshemoch se hans farföräldrar umgås med honom där värmde extra.






. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

På vägen söderut stannade vi till i Norrköping för övernattning där. Fin stad! Där skulle jag kunna tänka mig att bo, även om det långt ifrån är aktuellt nu :)






När vi sedan var på väg hem blev det en rolig kväll och övernattning hos Karins morbror Bjarne och hans familj. Riktigt skönt gäng det och oerhört gästvänliga. Där känner man sig så grymt välkommen så att det nästan är synd att man behöver åka därifrån.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0