Bockinvning i Gävle

Tiden rusar iväg (en klyscha men den passar nu) och bloggandet har hamnat på hyllan igen de senaste veckorna. De har bara flugit förbi och vi har bland annat hunnit med att ha min mamma på besök några dagar, att fira första advent hos svärmor, vara på invigningen av Gävlebocken och åka på kryssning till Helsingfors.
 
Med andra ord har vi, utöver vardagen i sig, haft en hel del på programmet. Så pass mycket att jag inte har hunnit, eller inte har tagit mig tid, att skriva något här. Men en snabbsummering i bildform av den senaste tiden ska väl ändå hinnas med nu.
 

Den traditionella julbocken här i Gävle invigdes första advent med bland annat fyrverkerier
...







Bästa julkalendern fick jag av min kära fru :)
 

Morbror Jonas, Theo och "bonusmoster" Erika :)

Första advent i Gävle med bockinvigning som sagt

 
 Förra helgen var vi i Helsingfors och inom kort dyker det upp lite bilder därifrån också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0