Så grymt imponerad

Jag är så grymt imponerad och det av min min flickvän och sambo Karin. Som nybliven pappa har man förstått vilket slit det har varit att vara gravid i nio månader och det går förstås inte att undgå hur mycket jobb det är för en mamma till ett litet spädbarn. Karin sköter dock allt det här grymt bra och jag kan inte sluta att imponeras.
 
Tvärtom är jag både stolt och oerhört imponerad, som sagt, över hur stark, positiv och duktig min älskade tjej är. Att först vara gravid och sedan inleda ett liv fyllt av slit med amning, långa vakna nätter och allt som en härlig liten bebis medför utan att ens för en sekund tycka synd om sig själv, klaga eller tappa motivationen är i mina ögon ruskigt starkt.
 
Nu är jag inte förvånad, jag har under hela graviditeten imponerats och sagt att jag har en oerhört stark, tuff tjej. Men jag är inte desto mindre stolt eller glad över hur pigg och handlingskraftig som min bättre hälft är :)
 
 
Du är grym älskling! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0