Upp och ner

Ja, ungefär så går det om dagarna nu med massvis att göra på jobbet, varav mycket positiv men också en del negativa saker som måste tas itu med och styras upp. Man får veta att man lever med stundtals oerhört mycket att göra, men jag måste ändå helt ärligt säga att det känns givande och nyttigt även de gånger det är som mest stressigt. Eller kanske inte precis i de ögonblicken, men när man får lite tid att reflektera och fundera över arbetsdagen.

Jag är övertygad om att jag utvecklas som ledare och lär mig mycket, även de gånger det är slitsamt och bitvis tufft. Min ledarstil finslipas garanterat och förbättras för varje vecka. Något som jag är väldigt positiv till och glad för givetvis. Mycket finns att lära men det känns faktiskt bra.

Nu tänker jag hålla mig ifrån Trapattoni-stilen, den pedagogiken är inte riktigt min stil, men den här videon är ändå för alltid en klassiker och en källa till skratt för min del:

http://www.youtube.com/watch?v=6w-tihuQAY0

Helt obetalbart att se den gamle italienske stjärntränaren gå loss på en presskonferens en gång i tiden efter svaga resultat för hans Bayern München och spelarinsatser som uppenbarligen inte gjort mister Trapattoni helt nöjd... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0