Den största dagen

Gårdagen var en stor dag i dubbel bemärkelse för mig och Karin. Dels firade vi treårig förlovningsdag - bara det något att glädjas mycket åt och förstås värt att fira - och dels var vi på... ultraljud! :)

Jag måste säga att det var det största som jag har upplevt hittills i mitt snart 27-åriga liv. Riktigt mäktigt, häftigt, spännande, roligt, känslosam, fint - ja allt man tänka sig :)

Nu är det verkligen på riktigt, det blir ju ännu tydligare en dag som den igår. Känslorna är bara positiva och det känns förstås ännu bättre nu när allvar precis som det ska. Det blir egentligen bara torftigt om man ska försöka beskriva känsla och upplevelsen med ord. Men jag kan garantera att vi båda är lyckliga :)
 
Den 2/5 2013 var med andra ord en minst sagt speciell dag för oss och en dag som säkerligen kommer att finnas med i minnet för lång, lång tid framöver.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0