Den fina trenden fortsätter

Så var ytterligare en av säsongens matcher avklarad:
HF Olympia-Vegeholms IF 4-3!

En riktigt skön seger i sommarvärmen på Filborna IP under eftermiddagen. Inte minst då vi tappade en 3-1-ledning med en spelare utvisad men ändå lyckades avgöra i slutminuterna. Starkt och ytterligare en vinst som vi tog tack vare bra moral och hårt slit. Trots en dålig start vek vi inte ner oss, som vi tyvärr gjort allt för ofta de senaste åren,
 
Kul med en seger idag förstås och en riktigt skön känsla. För egen del var det också en ganska rolig match, med ungefär 60 minuters högerbacksspel. Jag hade liksom hela laget svårt att komma rätt i presspelet  i början (vi var inte alls med i matchen första 20) men jobbade mig in i det precis som mina lagkamrater och var också med i förarbetet till 2-1-målet med ett bra uppspel som gav mig en "hockeyassist". Alltid roligt att känna att man bidrar lite även framåt.
 
Dessutom kan man som rödvit, eller vitröd, en kväll som denna fira att vi har tre segrar på de fyra senaste matcherna och fyra raka utan förlust i B-lagsserien.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0