Nu ser vi framåt

Det är fredag, snart helg igen och det finns mycket att se fram emot de närmaste veckorna. Först har vi den här fredagskvällen som kommer att bjuda på såväl bio som fotbollstittande. Karin och jag ska se Små citroner gula innan jag rör mig vidare till Noa för Genoa-Milan. Förhoppningsvis blir det en kanonkväll! :)
 
I morgon är det match för oss i HF Olympia när vi spelar i DM. Första gruppspelsmatchen slutade med förlust förra helgen, så nu är det verkligen dags för en seger (för vi i alla fall hoppas). Därefter kommer det att bli en lugn, skön hemmakväll tillsammans med min bättre hälft hemma i lägenheten.

Vi har dessutom funderingar på en tur till Köpenhamn på söndag. Alternativt, om vädret är bra, blir det en fin utedag i Helsingborg med långpromenad och picknick. Så är i alla fall tanken.

När den här helgen sedan är över är det bara att blicka framåt. Nästa fredag blir det konsert på Dunkers då vi ska se Thomas Andersson Wij, något jag verkligen ser fram emot. Därefter är det bara en vecka till, sedan är det påsklov och då väntar som sagt ett besök i Gävle från måndag-söndag.

Mycket att se fram emot, minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0