Tre sköna poäng med till Gävle

Så gott med tre sköna, viktiga himmelsblå poäng idag!
Nu blir resan till Gävle i morgon ännu roligare och enklare :)
 
Enda minuset var förstås att jag själv inte kunde vara på plats nere i Malmö idag. Kändes konstigt att se en hemmamatch på tv, första matchen nere på Stadion som jag missar i år. Men desto skönare var känslan som infann sig när MFF spelade ut Gefle IF och mycket rättvist vann med 3-1.
 
En riktigt bra MFF-insats och glädjande nog klev många spelare fram idag. Bland andra kaptenen Jiloan Hamad som jag och många med mig har varit kritiska till i vår då han inte alls stått att känna igen och varit ganska svag. Idag däremot och mot Elfsborg förra veckan var han grym. Gott att se!

Det var mycket som var positivt och nu längtar jag till den 28:e juli då MFF kommer upp till Gävle och Strömvallen.


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0