Den 27:e födelsedagen

Så var ytterligare en födelsedag i mitt liv över, nämligen min egen 27-årsdag. En dag som firades i stillhet får man lov att säga, men som för den skull inte på något sätt var en besvikelse. Tvärtom! Först en riktigt fin frukost på sängen av Karin, sedan en lugn dag som spenderades helt på egen hand innan Karin slutade jobba och vi gick ut och åt. Dessutom ramlade det in ett antal grattishälsningar under dagen. Så jag kan verkligen inte klaga :)
 
Även i presentväg var det här en riktigt bra födelsedag. Eller ja, egentligen handlade det inte bara om en enda dag när det gällde födelsedagspresenter. Redan tidigare har mina nära och kära bidragit med pengar till en ny cykel (enormt välbehövligt, bästa investeringen på länge!) och igår blev det ytterligare några fina saker. Karin hade exempelvis köpt en riktigt snygg tröja på HM som kommer att användas flitigt till hösten. Perfekt! :)





 
En annan riktigt cool present, och överraskande, var den här:
 
 
Svärmor Anna hade köpt den här till mig i våras, när hon och särbon var i Buenos Aires. Bland annat gick de då på det stekheta derbyt mellan River Plate och Boca Juniors och inhandlade då den här River-tröjan på matcharenan. Stort tack för det, en riktigt häftig och rolig present att få!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0