Sambolivet levererar

Att komma hem, efter en ganska lång arbetsdag som direkt följdes av fotbollsträning, till lägenhetens lugn och ro och mötas av det här är inte direkt fel:
 
 
Karin har verkligen noterat att vägen till en mans hjärta, särskilt mitt kanske, går genom magen... :)
 
Det är bara för mig att tacka, ta emot och ytterligare en gång vara oerhört tacksam för vilken underbar flickvän jag har. Något hon är både när hon fixar mackor och när hon inte gör det, förstås :)
 
Mer från sambolivet ser ni här i form av vår numera pågående blomtävling:
 
 
Mycket prestige står på spel. Blomman till höger (båda inhandlade på IKEA i söndags) är mitt ansvar, den till vänster är Karins. Nu gäller det att få sin blomma att vara fin så länge som möjligt och jag är riktigt taggad. Alla tävlingar är viktiga, det enda som gäller är att vinna så nu blir det blomvård på hög nivå (hoppas jag) från min sida den närmaste tiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0