Stort grattis...

...säger jag (vi, ja alla hoppas jag) till min älskade mamma som fyller år idag. Grattis! :)
 
 
En gång i livet har jag glömt, skandalöst nog, mammas födelsedag och det ska aldrig upprepas igen. Det var dock Karins fel, då det var samma dag som jag för första gången någonsin mötte henne. Så jag var lite förvirrad.. :)

Hursomhelst får det bli lite firande av mamma i helgen då både jag och Karin åker hem till Kalmar och spenderar några dagar där. Som alltid ska det bli skönt att komma hem, jag uppskattar det mer och mer trots att jag samtidigt trivs alldeles utmärkt i min nuvarande hemstad. Men barndomshemmet är ju alltid hemma för mig.
 
Det blir roligt att hinna med att fira mamma och att träffa mina kära föräldrar lite till innan vi är borta ett par månader.

Så en rolig helg väntar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0