Olympiabokslut 2012

Skrivandet i Olympiabloggen är över för min del, inte bara för det här året utan även på längre sikt. Tanken är nu att ägna mig åt att enbart agera spelare. Det ska faktiskt, även om bloggandet och ansvaret för hemsidan har varit riktigt kul, bli riktigt skönt att bara vara spelare. Lite skrivande blir det, men då för egen del (dels lite här i bloggen förmodligen, dels bara för mig själv).

Jobbet med NIK:s hemsida kommer också att ta tid och det blir enklare att bara ha ett lag att fokusera på när det handlar om webbarbete.  

http://hfolympia.bloggplatsen.se/
-
spana in de sista inläggen som jag har skrivit i Olympiabloggen nu

Jag hann inte mer än att offentliggöra att bloggandet är över för min del, förrän manteln var upplockad och axlad av några lagkamrater. Riktigt kul och precis det jag hoppades på. Det ska bli kul att se andras tankar och analyserar av läget och inte bara stå för åsikterna själv.  

Se till att följ att oss framöver på den nystartade bloggen som jag alltså inte har något med att göra: http://hfolympia.blogspot.se/ .
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0