De vackra åren går

Fyra underbara, vackra år med min älskade Karin Nilsson har gått nu. Idag är det vår fyraårsdag och det är förstås en enda stor lycka som slår till när jag sitter här och blickar tillbaka mot vad som har varit, plus tänker på vad som ska komma. Det känns som att vi bara är i början, samtidigt som vi redan har upplevt oerhört mycket fint tillsammans.
 
Jag kunde verkligen inte ha det bättre och både hoppas och tror att det kommer att vara vi länge, länge framöver. Närmast i två månader på Jamaica, därefter återigen i Helsingborg och sen förmodligen någonstans, men fortfarande tillsammans :)
 
Jag kan bara tacka för fyra fantastiska år hittills och blicka framåt mot många spännande, roliga och mysiga dagar med dig <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni är så otroligt fina tillsammans! All lycka till er.
Kram från brevbärar-husållet i Gävle

2012-11-03 @ 08:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0