Välkommen hem!

Det här är nog första gången någonsin i hela mitt liv som jag sitter här en söndageftermiddag och längtar till den stundande måndagen. Men den här gången är det fullt förståeligt. Ja, det hade snarare varit märkligt om inte morgondagen hade varit något att se fram emot enormt mycket mot för mig.

Imorgon är fyra månaders lång väntan över: välkommen hem älskling! :)

Det känns både som att vi har varit ifrån varandra i en evighet och som att de här månaderna ändå har gått snabbt på samma gång. Konstigt egentligen, men det har gått bättre än förväntat samtidigt som jag har längtar varje dag. Och nu är vi snart tillsammans här igen. Underbart! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0