Tiden går fort

Den går fort när man har roligt, tiden alltså. Och den går ännu fortare när man har det så bra som jag har haft sedan jag träffade Karin. I 3.5 år har vi varit tillsammans nu och dessutom firar vi idag, 2:a maj, tvåårig förlovningsdag.

Å ena sidan känns det konstigt att det redan är två år sedan vi tog oss över till Köpenhamn, spenderade en underbar dag på där i ett försommarväder som var mer än man hade kunnat önska sig och avslutade med att förlova oss på Tivoli. Å andra sidan, däremot, känns det som att vi har hunnit med och upplevt så mycket kul tillsammans så att det borde vara klart längre tid än så sedan dess.

Oavsett tidsperspektiv så har de åren varit helt underbara och jag hoppas verkligen att jag får sitta här och skriva sådana här inlägg under många, många fler jubileumsdagar för oss i framtiden :)


Jag och min älskade flickvän på Zanzibar, en av många
fantastiska upplevelser vi haft tillsammans <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0