Fulltecknad vecka och nedräkning

Inte många lediga minuter står på schemat den här veckan. Förutom jobb, förstås, är de flesta kvällarna uppbokade. Igår var det match (mer om fotbollen blir det för ovanlighetens skull i ett längre inlägg sen...), ikväll var det träning, på torsdag är det vårsäsongens allsvenska höjdpunkt i form av MFF-Helsingborg nere i Malmö och på fredag spelar vi match.

Fullt upp med andra ord och det känns lite småstressigt. De senaste kvällarna har jag bara varit hemma och vänt innan det har burit av igen. Men å andra sidan har det varit värt det. Seger och bra spel igår, rolig träning och skönt att röra lite på sig ikväll. Sen är det ju synd att klaga så länge man har jobb, speciellt nu när jag måste börja se mig om efter ett nytt inför hösten. Så får vara glad för den tiden som har inneburit tidiga morgnar, pendlande till Malmö och stressiga hem-och-vända-kvällar :)

Nedräkningen är i full gång nu när det gäller Karins hemkomst. 21 maj anländer hon till svensk mark igen och jag hoppas att de sista dagarna kommer att gå snabbt. Det ska bli så underbart att ha min älskade flickvän hemma igen, hon har varit borta för länge nu :)

Nä, nur blir det sängen. Tröttheten gör sig rejält påmind och just nu längtar jag rejält efter morgondagens kväll, den enda hemmakvällen den här veckan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0