3 år och 4 månader

Idag har vi, jag och Karin, spenderat tre underbara år och fyra månader tillsammans. Jag minns i början när jag räknade varje månad, det var ju stort och härligt att bara kunna säga två månader i stället för en. Givetvis är varje enskild månad, ja varje enskild vecka och dag utan överdrift, ovärderlig. Men samtidigt känns det större och ännu mer seriöst nu, när veckor och månader har blivit till flera år.

År som ska bli många fler, förstås! Kan inte ha det bättre och kunde verkligen inte önska mig en bättre, underbarare flickvän att spendera livet med. Tvärtom, jag har allt jag kan önska mig och lite till :)

Nu är visserligen Karin iväg och gör utlandspraktik, men snart ses vi igen. Jag räknar ner dagarna till påsklovet då Zanzibar och ett härligt återseende av älsklingen väntar. Det kommer att bli magiskt!




3 år och 4 månader med dig nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0