Om en vecka...

...stämplar jag ut från mitt nuvarande jobb (kanske för gott, någon fortsättning till hösten blir det åtminstone inte i dagsläget), smiter innanför lägenhetens dörr bara för att hämta min packning, knallar tillbaka ner till stationen och bänkar mig på tåget som ska ta mig hem till mitt kära Småland igen. Så underbart!

Jag ser väldigt mycket emot att komma hem några dagar (sen blir det mycket tid Gävle med under sommaren) och inte minst blir det suveränt att återigen fira midsommar nere på Varvet. Precis som det ska vara :)

Ännu bättre är det att jag om en vecka får återse Karin (som nu är i Gävle) igen och att vi för första gången någonsin kommer att fira midsommar tillsammans. Det kommer bli kanon och jag räknar ner dagarna tills jag återigen får träffa Karin, mamma, pappa och alla andra trevliga människor hemma i de småländska skogarna :)


Ser fram emot midsommarfirande här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0