Roliga grönvita återseenden

Vistelsen i Gävle är över för den här gången men snart är det dags igen. En vecka i Småland blir det nu men därefter blir det på nytt en vända norrut. Mycket farande och flängande den här sommaren med andra ord, men hittills har det enbart varit positivt. Det då sommaren, trots kasst väder, rakt igenom har gett mig mycket.

En del av allt kul som hanns md i Gävle har jag bloggat om, men ytterligare en del är det hög tid att uppdatera lite om nu.
 
 Innan jag tog mig hemåt Småland igen passade jag bland annat på att försöka styra upp en liten minireunion med ett gäng gamla IK Sätra-lirare. Tillsammans hade vi en riktigt lyckad och inte desto mindre rolig säsong 2009, det roligaste fotbollsåret i mitt liv så här långt, och jag har glädjande nog kontakt med många av mina gamla lagkamrater fortfarande. Nu kunde tyvärr inte så många dyka upp den här gången, men det var inte mindre roligt för det och nästa gång jag dyker upp i stan är tanken att vi ska göra ett nytt försök att sammanstråla.
 
Nu blev det jag, Nannebro, Florén och Lucas som dök upp men även om vi var få så var det riktigt gott att spela lite boll med de lirarna igen. Ett par timmar på Nynäs blev det och mycket skönt tugg, som på den grönvita tiden på Träffens IP. 
 
 

Nannebro ser nöjd ut
 

Nannebro och Florén betraktar vår gamle skyttekung när han drar iväg ett skott
 
Lucas var liksom Nannebro nöjd med livet den här eftermiddagen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0