Dubbelt födelsedagsfirande

Fördelen, om man ska se det lite egoistiskt och sådär småländskt lätt snålt, med att ha mamma/pappa och svärföräldrarna/flickvännen på olika orter när man fyller år är att det brukar bli ett dubbelt firande. Så även i år, glädjande nog för mig :)
 
Eftersom Skånes stolthet MFF gästade Gävle dagen före min födelsedag passade jag på att åka upp hit och hade därmed inte möjlighet att bli firad hemma av mamma och pappa på min 26-årsdag. Det löste de dock genom att fira mig redan förra helgen. En rad fina presenter, bland annat deodorant och en bok, och en grym tårta fick jag ta emot och som vanligt blev jag duktigt bortskämd där hemma.
 
 
 
 
Väl här uppe i Gävle, på min "riktiga" födelsedag, stod svärmor för en fantastiskt frukost på sängen. Det var riktig hotellklass på den och när det dessutom serverades tårta även här, plus delades ut ytterligare några fina presenter, så var ett dubbelt firande av hög klass fullbordat. Ingen nöd på mig, var jag än är, med andra ord :)
 
Stort tack allihop, såväl där hemma som här!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0