Det sista från Gävle

Det sista, för den här gången, ska tilläggas. Här hemma i Småland blir jag bara några dagar till, sen på fredag väntar Gävle igen för Gefle IF vs MFF på lördag och sen mer kul umgänge med bra folk där uppe, precis som senast :)
 
Innan jag åkte hem hann jag med att träffa Karins mormor och morfar hemma hos dom i Norberg. Det innebär att jag nu äntligen fått se både Lövgrund och Norberg, fina platser som jag har fått höra mycket om tidigare men aldrig haft möjlighet att se och uppleva. Men nu är det gjort och intrycken har varit väldigt positiva :)
 
Vi spenderade en stor del av onsdagen där ute i Norberg, hela ligan: jag, Karin, svärmor Anna, Jonas och Erika. Riktigt kul att återigen spendera en del tid med dom och dessutom trevligt att lägga några timmar ute i lugna, fina Norberg. Ni ser här nedan ett par prov på hur det såg ut där, visserligen inte hemma hos min bättre hälfts mormor och morfar men väl ute i det lilla samhället :)
 
Nu blir det några dagar till här nere i Smålandsskogarna, innan Gävle som sagt åter väntar :)
 
 
Erika, jag, Anna i bakgrunden, Jonas och morfar Lauritz
 
Fina Norberg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0