Hockeykväll

För en vecka sedan passade jag och Karin på att gå på hockey för första gången sedan vi flyttade ner till Skåne. Min kollega Kristian är Röglefanatiker och erbjöd mig att hänga på till Ängelholm för att se RBK-Leksand. Det blev till slut en riktigt spännande match, då Rögle reducerade till 2-4 och 3-4 i tredje perioden och tryckte på för ett kvitteringsmål.

Nu vann till slut Leksand, men som neutral tyckte jag det var roligt trots att merparten av åskådarna gick hem besvikna. En händelserik match var det, med många chanser, dramatik och ett stundtals riktigt bra tryck från den erkänt engagerade hemmapublikens sida. Så sammanfattningsvis får upplevelsen högt betyg :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0