Tillbaka söderöver

Så var jag redan tillbaka i Helsingborg. Redan säger jag eftersom det känns som att de senaste dagarna, dagarna sedan jag åkte till Kalmar i söndags, har flugit fram. Men å andra sidan har sportlovet varit rakt igenom perfekt och jag har verkligen fått ut mycket av det. Det har blivit kära återseenden av såväl mina fantastiska föräldrar som gamla vänner och fotbollskompisar, bjudits på bra träningspass och en hel del annat.

Mycket mer om lovet och vad som har gjorts i Småland kommer senare under helgen. Nu är det dock dags att krypa ner för idag och få lite välbehövlig sömn. Match väntar imorgon och jag har hunnit med att slänga ihop några korta rader om den här:

http://hfolympia.bloggplatsen.se/

Nu: gonatt för idag!
Fler inlägg och en del bilder utlovas imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0