Har fastnat

Ja, jag har fastnat helt för Vägen till NHL Winter Classic, eller 24/7 Road to the NHL Winter Classic som originalet heter. SVT har ju sänt serien de senaste veckorna men då jag missade ett par av de fyra avsnitten blev det till att se dem via SVT Play och som jag fastnade. Direkt, det tog två minuter av avsnitt ett sedan satt jag helt klistrad.

Att få följa New York Rangers och Philadelphia Flyers på så nära håll var rentav fascinerande och helt suveränt för en idrottsfanatiker som undertecknad. Jag längtar redan till nästa säsongs programserie, då med Detroit och Toronto.

För att få bukt med den abstinens som slog till direkt efter att jag hade sett sista delen har jag börjat se orginalversionen, utan svensk berättarröst. Ska nöta mig igenom den också och om det inte hjälper för att stilla hungern efter härliga NHL-reportage får jag väl ta och ladda hem fjolårssäsongens serie också.

Något vettigt ska man ju fördriva tiden med :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0