Största förödmjukelsen någonsin

Mitt livs största, värsta fotbollsupplevelse under seniorkarriären var jag med om igår. Jag behöver egentligen inte skriva mer än så och berätta att jag (tyvärr) var delaktig i vårt pinsamma ras hemma mot Allerum.

För att ge er matchresultatet och lite mer förståelse för hur det såg ut länkar jag här highlights från fjolårssäsongens holländska klassikermöte mellan PSV och Feyenoord. En liten ledtråd: vi är Feyenoords motsvarighet...

http://www.youtube.com/watch?v=vnzvJpHM1D8


. . . . . . . . . .

För att rensa skallen från det debaclet blev det Bridesmaides med Karin här hemma framför tv:n under gårdagskvällen. Småkul film, om än rejäl överdriven och precis så lättsam som man behövde i det läget.

Idag har det i sin tur blivit en del jobbsökande tillsammans med en annan fallen hjälte som tvingades uppleva gårdagen, i form av Olander och dessutom passade vi på att klara av höstens första gympass. Synd att säga att man kände sig stark, men skönt att ha fått igång kroppen lite efter ett antal månader utan gymbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0