Fyra år sedan...

...som jag första gången i livet träffade världens underbaraste och bästa tjej: Karin. Det kanske låter som en efterhandskontruktion, som något överdrivet romantiserat och smörigt. Men det är faktiskt bara sanningen.

Ända sedan den 16 oktober 2007 har jag varit säker på att jag träffat precis rätt person och att jag nu har fått dela snart tre år som partner till henne, varav 1.5 år som förlovade och nästna två år som sambos hittills, är inget annat än ren och skär lycka. Mer kunde jag verkligen inte ha önskat mig och jag hoppas att vi kommer ha ett antal härliga år tillsammans även framöver :)




. . . . . . . . . . .

En annan mycket viktig kvinna
i mitt liv, nämligen min kära mamma, ska också hyllas idag. Stort grattis på 61-årsdagen mamma, hoppas den blir kanon :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0