Shopping och fotboll

I fredags blev det en riktig sambodag då Karin och jag först spenderade hela eftermiddagen ute i Välas shoppingcenter + på IKEA och därefter gick på Helsingborg mot Kalmar FF på kvällen. Dagen resulterade i att jag fick en riktigt snygg kavaj och en tröja i examens/25-årspresent av min kära sambo. Tack älskling! :) 

Dessutom resulterade den tyvärr i tre poäng för HIF, något som dock Karin var nöjd över. Riktigt lika glad var hon inte när hon fick reda på att jag köpt biljetter så långt ifrån HIF-klacken som det var möjligt, på motsatt kortsida. Av någon outgrundlig och konstig anledning vill min bättre hälft stötta Helsingborg i allsvenskan och därmed var hon inte helt nöjd med att stå närmare Kalmarsupportrarna än HIF-klacken... :)

Hursomhelst blev en spännande, rolig match och med tanke på att HIF pressade på mot målet som vi stod vid i första halvlek och KFF i andra så var det inte så tokiga platser i slutändan trots allt... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0