En speciell dag - ovanligt firande

Imorgon firar vi vår ettåriga förlovningsdag :)
En speciell dag som firas på ett annorlunda, jämfört med tidigare årsdagar som Karin och jag har firat tillsammans.

Karin är som bekant inte lika stor fotbollsentusiast som jag (bara nästan) men har ändå framfört en önskan att någon gång hänga med ner till Malmö för att se MFF och uppleva stämningen som jag tjatat så mycket om.
Imorgon, på vår förlovningsdag som sagt, får hon den möjligheten:
MFF-IFK Göteborg, 20.00, Swedbank Stadion

Ska se till så att min redan magiskt vackra sambo blir om möjigt ännu lite snyggare genom att låna ut en MFF-halsduk till henne för att göra upplevelsen maximal... ;)




Som jag älskar dig hjärtat <3
2.5 underbara år nu (eller väldigt snart), varav ett som förlovade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0