Blickar mot helgen

Med en kopp kaffe i handen och ett avsnitt av Veckans brott (Leif GW Persson är en av mina idoler) på SVT Play framför mig blickar jag sakteliga mot helgen. Den har i princip redan börjat då jag är ledig från skolan idag, men trots det har det blivit en del nytta gjord redan idag via ett pass på gymmet med Wahlström och Robin samt en tur till ICA för lite handlande.

Nu känns det som att man har allt under kontroll och helgen är välkommen att slå upp sina dörrar för mig. Lite plugg blir det visserligen i eftermiddag men i övrigt finns det inga tvång just nu.

Ikväll väntar myskväll med älsklingen. Något gott att äta, lite onyttigheter och någon film väntas stå på schemat och det blir säkerligen en bra start på veckoslutet.

Morgondagen ser ut att gå i fotbollens tecken (ovanligt nog). Match först för vår del i DM på Åbyvallen (min gamla hemmaplan i Läckeby heter också så) borta mot Vedby/Rönne, därefter Supercupfinalen på tv mellan MFF och Helsingborgs IF i sällskap med Robin och sedan spelar ju Milan på kvällen också.

Nu mer kaffe, GW:s härliga stämma och lite läsloggsskrivande. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0