Värdefulla dagar

Sån tur jag hade att Karin kom ner till Helsingborg några dagar till efter Greklandsvistelsen. Det blev ett par perfekta, värdefulla dagar, inte minst med tanke på att vi kommer att vara ifrån varandra en del i sommar. Något som känns konstigt nu när vi är vana att bo tillsammans men som förhoppningsvis ändå funkar.

Hursomhelst fick vi en riktigt bra avslutning på våren/försommaren nere i Helsingborg. Jag fick lära mig att spela schack (riktigt kul, även om jag är kass), vi hann med ett efterlängtat besök på Ebbas, kunde unna oss långa härliga sovmorgnar och jag fick med mig Karin ner till Malmö i måndags. MFF-Kalmar FF stod på menyn och utfallet blev ju bästa tänkbara: en trevlig eftermiddag i Malmö, följt av en underhållande match som MFF glädjande nog vann med 2-0 i fint sommarkvällsväder. Synd att klaga med andra ord, särskilt när sambon själv påpekar att det är roligt att stå i Malmöklacken :)

Nu ser jag fram emot att inom några dagar bege mig till Gävle. Blir underbart att återse stan, träffa min älskade sambo igen och återförenas med en del riktigt trevliga vänner :)



Du och jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0