Ljungvallen

Gårdagskvällen innebar en efterlängtad comeback för mig på Ljungvallen, min gamla hemmarena under tiden i NIK. Som alltid var det kul att komma tillbaka och träna med NIK igen. Laget är ju det fotbollslag som ligger mig närmast om hjärtat och Ljungvallens matta, magnifikt grön och

Det som gör det extra kul att träna med NIK är att spelarna ställer höga krav på varandra vilket leder seriösa träningar, bra inställning och dessutom hög kvalité då alla måste vara fokuserade för att hänga med. Det blir så mycket roligare då och man känner att det gör något för en själv som spelare också. Det är något som jag delvis har saknat sedan jag lämnade IK Sätra efter 2009.

Så en riktigt rolig och bra träning blev det, där jag varken kunde klaga på min egen eller lagkamraternas insats :)

 

Jag i det svarta NIK-stället under en träningsmatch sommaren 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0