Höjdpunkter framöver

Det finns en del roliga saker att se fram emot nu när skolan är avslutad och jag har några veckor ledigt innan det blir jobb på Barometerns sportredaktion. Närmast väntar två matcher i helgen, A-laget på lördag och seriefinal med B-laget på söndag, innan Karin glädjande nog kommer hit ganska oplanerat efter sin Greklandsvistelse. 

Därefter blir det MFF-Kalmar FF på måndag kväll, ett par dagar med Karin och sedan hem till Kalmar för midsommarfirande för min del.

Dessutom är Gävle nu bokat: den 30 juni beger jag mig till min tidigare hemstad och stannar där till den 5 juli. Ska bli riktigt kul att komma tillbaka, även om det ryktas att Brevbärar-Pettersson inte kommer att befinna sig i stan då. Det blir nog en trevlig reunion med lite gammalt IK Sätra-folk ändå och förstås några härliga dagar med min kära sambo.

Känns som att det kan bli några bra veckor framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0