Bara att tacka och bocka...

...för mina kära föräldrars uppvaktning av mig i samband med mina avslutade högskolestudier. Helgen som precis är över har varit perfekt med bra sällskap, fina presenter, en trevlig middag på Haket i fredags och en solig dag i Helsingör i lördags. Kan verkligen inte klaga på någonting :)

Fick en snygg kavaj (den på bilderna här i inlägget förresten) och en tröja av Karin redan tidigare då hon har varit i Gävle för lillebrorsans student och tyvärr inte kunde fira med oss i helgen. Utöver det fick jag av mamma och pappa ett par snygga ljuslyktor och presentkort på Dressman. Dessutom väntar det bästa, den kombinerade examens- och 25-årspresenten, senare i sommar: en platt-tv till Karins och min lägenhet :)

Nu har mamma och pappa åkt hem, Karin är i Grekland och jag sitter här i min ensamhet. Men ska inte klaga efter en så bra helg och med en stundande Smålandsvistelse runt hörnet. Snart hem, fira midsommar, åka upp till Gävle och spendera runt en vecka där för att sedan bosätta mig i Smålandsskogarna i några veckor för jobb på Barometerns sportredaktion - så ser de närmaste planerna ut och de ger mig en riktigt positiv feeling :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0