Tiden går

Det känns som att det var igår jag fyllde 20 i princip, samtidigt som jag å andra sidan känner att jag har samlat på mig en massa erfarenhet och fått uppleva mängder med saker som jag verkligen är tacksam för de senaste åren.

Hursomhelst, det jag vill komma till är att tiden springer iväg och att det känns märkligt att jag fyller 25 imorgon :)




Runt ett år gammal :)




Jag och Mackan, NIK:s försäsongsträning, 2005





Student 2005



Ölandsbladet våren 2006



Ganska ny i Gävle, början av 2007




Jag och Robin, Gävle hösten 2007




Jag och Robin, lagfest med Korsnäs våren 2008




Fotboll hemma i Nickebo sommaren 2008



Jag och pappa utanför San Siro i mars 2009



Jag och min underbara flickvän - numera även sambo - i Rättvik försommaren 2009



Ny stad, nytt lag igen: I Olympiatröjan, Helsingborg hösten 2010



Semesternjutare på Fuerteventura, februari 2011




Vid Kärnan, Helsingborg försommaren 2011


Några timmar kvar som 24-årigen, sen börjar jag nog känna mig gammal... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0