Mest jobb just nu

Ja, det blir inte så mycket mer än jobb för min del för närvarande. En vecka av fem är avklarade och den innebar sex dagars jobb. Även om det inte är så jättemycket att göra vissa dagar så blir det ändå en hel del av dygnet som går, med tanke på att jag jobbar mellan 15-23.30. Igår rentav mellan 12-23.30.

Så tiden springer iväg, men det är ganska skönt det faktiskt. För jag ser verkligen fram emot den här veckan då Karin äntligen kommer ner här och det är dags för 25-årsfirande på fredag :)

Jobbet är dessutom kul, så jag har ingenting att klaga på. Veckan har bland annat inneburit fotbollsreportage, bevakning av en stor hästtävling och diverse andra minde jobb.

Nu dags för stranden en stund.
Därefter jobb 15-23.30 igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0