Magiska dagar

Magisk är ett uttryck som jag numera har en tendens att använda för ofta. Men om de senaste dagarna, som har spenderats i Gävle, går det inte att säga annat än att de var magiska. Det är den absolut mest exakta beskrivningen av dem.

Återseendet av Gävle, min älskade sambo och ett antal andra härliga människor som finns i min gamla hemstad blev precis så bra som jag hade kunnat hoppas på. Och lite till, faktiskt. Det har varit rakt igenom suveränt och jag längtar redan till nästa gång det blir en tur norrut.

Nu sitter jag på tåget hem, gläds åt förstaklass-åkandet med internet och kaffe och kan blicka tillbaka på några riktigt lyckade sommardagar.

Gävlevistelsen blev ganska fullspäckad med bland annat mat på Wahlströms fiskekrog, släktkalas, ett besök på Ockelbo marknad, en paddlingstur med Karin och svärfar Håkan som slutade med en rejäl kalldusch, ett kärt återseende av Bentzer och några timmars kvalitetstid med den eminenta duon Pettersson/Koller. Dessutom innehöll den förstås en massa skön slappartid med min underbara flickvän så det har verkligen inte gått någon nöd på mig :)

Bilder och mer från dagarna i Gävle kommer upp här så fort jag har kommit hem och kan lägga in bilderna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0