Lata dagar

Sommaren rullar på och hittills har den varit väldigt lugn för min del. De senaste dagarna, efter att jag kom hem från Gävle, har varit riktigt lata och slöa från min sida. Man kan säga att jag passar på att njuta rejält av ledigheten nu innan jobbet på Barometern börjar den 18 juli :)

Sola, bada, sitta här och nöta FM och inte göra mycket vettigt - så ser mina dagar ut :)

Har dock tagit mig lite i kragen och satt igång med sommarträningen. Fyra-fem löppass i veckan ska det bli framöver och jag har redan avverkat två rundor den här veckan. Det blir ytterligare en sväng idag och sen ska jag se till att hålla i springandet till sommarens slut.




Idag blir det förhoppningsvis sol och bad nere på Varvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0