Jobbet är igång

Tre eftemiddar/kvällar på Barometern är avklarade och jag har inte fått mycket mediautrymme än. Bara en artikel med mitt namn i bylinen har synts än så länge, men jag jobbar hårt i det tysta :)

Det är många småsaker som ska fixas här, notiser som ska skrivas, resultat som ska läggas in, jobb som ska planeras och förberedas och så vidare. På Ölandsbladet blev det ju att man producerade artiklar varje dag då vi var så få som jobbade, här blir det mer varierat.

Idag var tanken att jag skulle ha gjort en intervju till en större artikel om en ny amerikansk fotbollstjej som IFK Kalmar har signat. Men tyvärr hade det blivit ett missförstånd och intervjun flyttades fram. Dock bara till imorgon så får finslipa engelskan lite nu :)

Imorgon blir det dessutom en inför-grej till en stor hästtävling. Blir fint att komma ut på fältet lite och få göra lite nytta för pengarna :)

(skrevs i onsdags, men publicerades inte förrän idag lördag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0